علی شالچیان ناظر

رزومه علی شالچیان ناظر

علی شالچیان ناظر

رزومه علی شالچیان ناظر

 

اطلاعیه

انتشارات سلوک ما در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، فقط در بخش  مجازی، حضور دارد و حضور فیزیکی ندارد. لازم به ذکر است که دوره دوجلدی ترجمه و شرح فصوص چون اردیبهشت ماه منتشر شد  در سایت نمایشگاه مجازی نیز  نخواهد بود و فقط از طریق خود انتشارات سلوک ما قابل تهیه است.



دورۀ دو جلدی ترجمه و شرح فصوص الحکم  برای اولین بار  در اردیبهشت 1403 منتشر شد.


محی الدین این کتاب را در اواخر عمرِ پر برکتِ خویش، نگاشته است و به لحاظ اهمیت ویژه و عمق این کتاب، افراد بسیاری ترجمه و شرحی بر آن نگاشته‌اند؛ اما از آنجا که اغلب ایشان با مبانی التقاطی، به این کار اقدام کرده‌اند و به صورت خالص، با مبانی محی الدین، به فهمِ سخنان محی الدین نپرداخته‌اند، کم و بیش در فهم آن، دچار خطا شده‌اند؛ و در موارد فراوانی نیز، در فهم عبارت‌ها، حیران مانده‌اند و از کنار برخی تعبیرها و عبارت‌ها گذشته‌اند.

کتابی که در برابر خوانندۀ گرامی است، ترجمه و شرحی مبتنی بر مبانیِ محی الدین است و مشتمل بر تحقیقات فراوانی است و کم و بیش اقوال مختلف شارحان فصوص را نیز موارد توجّه و نقد قرار داده است؛ و در موارد فراوانی، نکته‌هایی تحقیقی را به مخاطبان، عرضه کرده است که در شروح دیگر نیست.

شیوۀ نگارش ترجمه و شرح به گونه‌ای است که با قرار دادنِ برخی توضیحات در داخل [ ] هم وفاداری به متن، رعایت شده است؛ و هم حجم گسترده‌ای از مطالب در دو جلد، گرد آمده است. در نگارش این اثر، به بیش از  300 منبع، استناد شده است؛ و تاکنون هیچ ترجمه و شرحی از فصوص منتشر نشده است که با این ترجمه و شرح فصوص، قابل مقایسه باشد.

ناشر: انتشارات سلوک ما

نوبت چاپ: اول

تعداد مجلدات: 2 مجلد 

تعداد صفحات دو جلد مجموعا : 1240صفحه

نوع جلد: جلد سخت

قیمت اصلی : 1200000 تومان است که در ابتدای شروع فروش به مدت محدود برای حمایت از دوستداران کتاب 900000 هزار تومان + ارسال رایگان

اگر در حال حاضر همۀ آثار را نمی‌بینید روی لینک زیر کلیک کنید تا همه آثار در یک صفحه برای شما نمایش داده شود:

https://shalchian.blogsky.com/

برای خرید مستقیم‌ِ اینترنتی از انتشارات سلوک ما می‌توانید به غرفه اینترنتی انتشارات سلوک ما در سایت با سلام به نشانی زیر مراجعه بفرمایید: 

https://basalam.com/soloukema

تماس با انتشارات: 77534175  و  09332427527




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد